venerdì 15 ottobre 2010

L'imbriago sora el grattacielo!

Sora un grattacielo i ha vert un pub e ghe n'é un tipo ciòck desfà!"Dame un whisky!-el ghe urla al barista e el barista el ghe risponde:"te n'ho già offerto dò tu ha finì tutti i schèi e tu se imbriago desfà cosa vottu che te offre ancora!?!"..."Dame un whisky!-el continua l' imbriago..."no te dago nient-el ghe urla el barista-niente capito?". Ma in quel momento el tipo el vede vegner dentro al pub dò personaj tutti vestidi stra ben. "Hey amico- el ghe fa a un dei dò individui-se io mi butto già dal grattacielo e invece di sfracellarmi ritorno su volando mi offri un  whisky???" Se sà-el ghe fa el tipo...e l' imbriago bada bumm che el se butta zò!Ma inveze de spantegarse fffffffmmmmmhhh ecco che el torna su volando!!!!"Ciàpa el to whisky-el ghe fa el tizzio-ma almanco dime come che tu ha fat?!?"..."Prima offimi un' altro whisky!" "Ciàpa 'naltro whisky-el ghe fa el tizzio-ma adess dime..."Vedi amico-ghe fa l'imbriago-vedi quelle luci???Sono le luci della metropolitana che quando passa sviluppa un'ondata di aria calda che ti spinge verso l' alto...""Ma allora prove anca mi-ghe fa el tizio..."prima offimi un' altro drink-ghe fa l' imbriago! Riva la metrò e el tipo el se butta:zzzzzzzzzsssssssssshhhhh....BOOM:morto!L'imbriago el taka a rider come un mat e el barista lo varda e el ghe diss:"certo che ti Superman quando che tu se imbriago tu se insopportabie!!!!

Nessun commento: