domenica 17 ottobre 2010

La supposta!

Ghe n'é un contadin che el va da dottor e dopo na bea visita el medico el ghe diss che no l'ha 'gnent de grave..."Grazie, grazie dottor ma no ho da ciòr gnanca na medesina?" ghe fa el paziente. "Varda-ghe fa el dottor-l'unico farmaco che te prescrive le é le supposte". "Ma oe da ciòrle come?" ghe fa el contadin..."Ah basta che tu le mette in via rettale!". El contadin el va a casa da a femena e el ghe spiega cosa che el ghe ha dita el dotor ma la via rettale proprio no la ha capida! "Beh-ghe fa a femea-ciàma el dotor e domandeghe!"...e lu:"ho paura che el  me risponde mal!!!". Dopo 5 minuti lo ciama:"dottor, dottor no ghò capì nà roba dea visita de prima...le supposte in via rettale...ma posseo farme capir mejo?"...e el dottor:"tu deve metterle in via anale!". El contadin el va da so femena e el ghe diss:"el dottor l'ha cambià la via!!!Da rettale a anale!Ma mi no so dove che le sie ste vie!!!!"E la femena del contadin la ghe diss de tornar a ciamàr el dottor...e lu:"ho paura che el  me risponde mal!!!". Dopo 5 minuti el contadin el cata el corajo de riciamar el medico:"dottor, dottor no ghò capì nà roba dea telefonada de prima...le supposte in via anale...ma posseo farme capir mejo?"..."Tu ha da mettertele su par el culo...capì!??!" ghe fa el dottor...e el contadin el se gira verso so femena e el ghe fa:"te avè dita mi che el me rispondea mal!!!"

Nessun commento: