martedì 19 ottobre 2010

Fazie dir!

In una classica stazion de servizio americana su na classica strada dreta come un ciòdo se ferma un motociclisa a far el pieno de carburante e el ghe domanda al benzinaio se in tel negoziet là takà i vende anca fiammiferi perché li avea finidi. "Si si i ghen vende dentro là ma mi te consiglie de andar alla prossima stazion de servizio anca se la é tra 50 miglia!"..."Ma parché? ghe domanda el biker."Varda che el paron l'é davero fòra coa testa...e anca un mona!". "Ben ben-fa el tipo-in fondo mi ha da ciòr solche 2 scatoe de fiammiferi!" e el va verso el negozio. "Fa quel che tu vol-ghe urla el benzinaio-mi te ghò avvertì!". El motociclaro l'entra dentro al negozio:"Bon dì" el ghe fa educatamente el negoziante. "Bon dì???-el ghe fa el mat-fazie dir ...bon dì ma el pol esser bon par mi e no par ti...bon par el tipo dea pompa de benzina e no par mi!!!Fazie dir bon dì!!!"..."scuse scuse-fa el cliente-volè solche do scatoe de fiammiferi"."Ehhh fazie dir fiammiferi ma li vutu de legno fresk o stajonà!!!"..."Fresk dai"..."Ehhh fazie dir fresk ma li vutu de legno austriaco, messican,svedese, american!!!"..."american dai"..."Ehhh fazie dir american ma li vutu col zolfo rosso, giallo, verde, marron!!!"..."fen rosso"..Ormai el motociclista el cominziea a no starghe pì dentro coa testa!."Ehhh fazie dir zolfo rosso ma li vutu su na scatoa da 20, 40, 80, 120!!!"..."80 dai cussì son aposto par un poc"..."Ehhh fazie dir...-el continua el negoziante pazzo ma intant i do tipi i vede rivar dentro un hon co un cesso in man! A fadiga el poda el cesso sora el banco el varda el negoziante e el ghe diss."questo l'é el cesso...el cul te l' ho fat veder do ore fa!!!Vutu darmea sta catra igenica!!!!!!!

Nessun commento: